PRZEPROWADZKI FIRM I BIUR W WARSZAWIE

Max – Przeprowadzki specjalizuje się w przeprowadzkach firm i instytucji państwowych. Podczas realizacji ogromnej ilości przeprowadzek biurowychmniejszych i większych firm, stworzyliśmy swój niepowtarzalny system który gwarantuje sprawny i solidny przebieg przeprowadzki.

Zapewniamy

  • bezpłatną wyceną i fachową poradą naszego handlowca,
  • udział w tworzeniu harmonogramu przeprowadzki,
  • dostawa materiałów opakowaniowych do pakowania, dokumentacji przez pracowników danej firmy,
  • zabezpieczenie budynku tj; ciągów komunikacyjnych przed i w trakcie przeprowadzki,
  • pakowanie i rozpakowanie sprzętu komputerowego przy użyciu odpowiednich materiałów,
  • demontaż i montaż mebli w zależności do potrzeb,
  • transport wyposażenia biura autami przeprowadzkowymi,
  • ustawienie wyposażenia biura zgodnie z planami nowej aranżacji,
  • ubezpieczenie powierzonego nam mienia.

PRZEPROWADZKI DOMÓW I MIESZKAŃ

Przeprowadzki prywatne mieszkań i domów są najczęściej wykonywanymi usługami w naszej firmie. Wykonujemy je na terenie Warszawy i w okolicach. Kadra naszych pracowników potrafi zapakować i zabezpieczyć w sposób bezpieczny każdy element wyposażenia domu lub mieszkania. Posiadamy cały wachlarz materiałów opakowaniowych służących do pakowania i zabezpieczenia mienia. Świadczymy ponadto usługę „ złotej raczki” polegającej na wykonaniu drobnych prac monterskich np.: wieszanie obrazów, tablic, żyrandoli itp.:

Zapewniamy

  • bezpłatną wyceną i fachową poradą naszego handlowca,
  • dostawa materiałów opakowaniowych do pakowania mienia przez klienta,
  • pakowanie mienia przez zespół profesjonalistów,
  • demontaż i montaż mebli w zależności do potrzeb,
  • załadunek i zabezpieczenie mienia na meblowozie,
  • transport do miejsca docelowego,
  • rozładunek i ustawienie mienia zgodnie ze wskazówkami klienta,
  • ubezpieczenie powierzonego nam mienia.

PRZEPROWADZKI FIRM I BIUR W WARSZAWIE

Max – Przeprowadzki specjalizuje się w przeprowadzkach firm i instytucji państwowych. Podczas realizacji ogromnej ilości przeprowadzek biurowychmniejszych i większych firm, stworzyliśmy swój niepowtarzalny system który gwarantuje sprawny i solidny przebieg przeprowadzki.

Zapewniamy

  • bezpłatną wyceną i fachową poradą naszego handlowca,
  • udział w tworzeniu harmonogramu przeprowadzki,
  • dostawa materiałów opakowaniowych do pakowania, dokumentacji przez pracowników danej firmy,
  • zabezpieczenie budynku tj; ciągów komunikacyjnych przed i w trakcie przeprowadzki,
  • pakowanie i rozpakowanie sprzętu komputerowego przy użyciu odpowiednich materiałów,
  • demontaż i montaż mebli w zależności do potrzeb,
  • transport wyposażenia biura autami przeprowadzkowymi,
  • ustawienie wyposażenia biura zgodnie z planami nowej aranżacji,
  • ubezpieczenie powierzonego nam mienia.
Close Menu