Konieczność zyskania większej przestrzeni lub znalezienie lokalu w okazyjnej cenie może zmotywować przedsiębiorców firmy do przeprowadzki biura. W takiej sytuacji pojawia się pytanie – zająć się relokacją biura samodzielnie czy skorzystać z pomocy fachowców?

Jak zorganizować przeprowadzkę firmy?

Zarówno przeprowadzka mniejszej, jak i większej firmy stanowi duże wyzwanie pod względem logistycznym. Każdy, kto chociaż raz w życiu podjął się tego zadania, zdaje sobie sprawę o jak wiele rzeczy należy zadbać – pakowanie, a następnie rozpakowywanie bagażu, demontaż mebli, załadunek do samochodów dostawczych, zorganizowanie porządnych kartonów, bezpieczny transport mienia. W natłoku zajęć nietrudno o błąd, który może skutkować uszkodzeniem cennego sprzętu, a co gorsza utratą danych. Szczególnie przeprowadzki firm w większych miastach, takich jak Sopot nie są łatwe w organizacji.

Jeżeli cały proces się przeciąga, może powodować przestoje w pracy, a tym samym ogromne straty finansowe. Nie zrealizowane na czas zlecenia mogą przyczynić się do utraty zaufania klientów i kontrahentów, które trudno jest później odzyskać. Warto też pamiętać, że przeprowadzka biura to nie tylko transport mienia, ale też mnóstwo formalności – niezbędne jest powiadomienie odpowiednich urzędów i instytucji. O zmianie siedziby należy też poinformować firmy dostarczające media, a co najważniejsze wszystkich dostawców i kontrahentów.

Biorąc pod uwagę jak wiele rzeczy trzeba załatwić, wiele osób decyduje się zlecić przynajmniej część zadań fachowcom, powierzając organizację przeprowadzki w ich ręce. Rozwiązanie takie ma wiele zalet.

Przeprowadzki firm Sopot – dlaczego my?

Skorzystanie z profesjonalnej firmy przeprowadzonej to oszczędność czasu, sił, a często nawet pieniędzy. Decydując się na takie rozwiązanie, możemy być pewni, że cały proces przebiegnie w sposób sprawny, bezpieczny i dobrze zorganizowany.

Zajmujemy się przeprowadzkami firm na terenie Trójmiasta już do wielu lat. Zdajemy sobie sprawę, że klienci cenią terminowość i profesjonalizm, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby oferować usługi na najwyższym poziomie. Do tematu relokacji biur podchodzimy kompleksowo. Zapewniamy wszystkie niezbędne akcesoria do pakowania, takie jak kartony, taśmy, folie czy specjalne koce. Starannie zabezpieczamy delikatne urządzenia – między innymi sprzęt elektroniczny, szkła lub witryny. Podczas ładowania mebli do samochodów transportowych, nasi pracownicy dbają o nie, jak o swoje własne.
Gwarantujemy wysokie ubezpieczenie na cały przewożony bagaż. Dysponujemy też odpowiednio zabezpieczonymi powierzchniami magazynowymi, w których możemy przechować niepotrzebne elementy wyposażenia – zarówno na czas przeprowadzki, jak i przez dłuższy okres. Zajmujemy się też demontażem mebli, a następnie ich złożeniem na nowym lokum.

Wiedza i doświadczenie naszych pracowników oraz nowoczesne zaplecze techniczne sprawiają, że z chęcią podejmiemy się każdej przeprowadzki. Naszym priorytetem jest zadowolenie klienta, dlatego dbamy o jakość naszych usługi i chętnie dostosowujemy się do oczekiwań i potrzeb zleceniodawcy.